Opony samochodowe
Opony motocyklowe
Opony quadowe
Felgi stalowe
Felgi aluminiowe
Zestaw felgi + opony
Łańcuchy śniegowe
Wyważanie
Pompowanie
Narzędzia i oprzyrządowanie pomocnicze
Naprawa
Akumulatory
Oleje
Akcesoria
TPMS
Montaż - Przykręcanie
Dodatki
Przewodnik
Dostawa i montaż
Pro
Moje konto
Kontakt
Od | 721,29 zł |
4.5 /5 (24 opinia) |
|
Zobacz wymiary | |
Darmowa dostawa Najlepsza cena Dostępna ilość |
Nowy Michelin Power Cup 2 jest jeszcze bardziej odpowiedni do jazdy na torze niż Power 5 i Power GP. Zespoły projektowe Michelin Power Cup 2 miały na myśli przede wszystkim użytkowanie na torze, ale jego design i skład pozwoliły mu uzyskać homologację na drogę. Jest to jednak opona zaprojektowana przede wszystkim z myślą o torze, z udziałem rowków (4% AV / 5% AR), co pozwala na większą przyczepność na suchym podłożu, ale utrudnia odprowadzanie wody. Ramiona są również typu "slick" i tylna opona korzysta z specjalnej mieszanki gumy dla toru. Jest to więc opona, która pozwala wyciągnąć maksimum z motocykla na torze, jednocześnie korzystając z homologacji drogowej. Power Cup 2 jest więc mniej uniwersalny niż Power GP, ale jego osiągi na torze są znacznie lepsze.
Guma głównie przeznaczona do jazdy na torze, dzięki zastosowaniu mieszanki Michelin 2CT z przodu i Michelin 2CT+ z tyłu.
Homologacja do jazdy na drodze dzięki udziałowi rowków wynoszącemu 4% z przodu i 5% z tyłu.
Technologia "Premium Touch Technogy" na bokach.
Nowy Michelin Power Cup 2 jest jeszcze bardziej odpowiedni do jazdy na torze niż Power 5 i Power GP. Zespoły projektowe Michelin Power Cup 2 miały na myśli przede wszystkim użytkowanie na torze, ale jego design i skład pozwoliły mu uzyskać homologację na drogę. Jest to jednak opona zaprojektowana przede wszystkim z myślą o torze, z udziałem rowków (4% AV / 5% AR), co pozwala na większą przyczepność na suchym podłożu, ale utrudnia odprowadzanie wody. Ramiona są również typu "slick" i tylna opona korzysta z specjalnej mieszanki gumy dla toru. Jest to więc opona, która pozwala wyciągnąć maksimum z motocykla na torze, jednocześnie korzystając z homologacji drogowej. Power Cup 2 jest więc mniej uniwersalny niż Power GP, ale jego osiągi na torze są znacznie lepsze.
Guma głównie przeznaczona do jazdy na torze, dzięki zastosowaniu mieszanki Michelin 2CT z przodu i Michelin 2CT+ z tyłu.
Homologacja do jazdy na drodze dzięki udziałowi rowków wynoszącemu 4% z przodu i 5% z tyłu.
Technologia "Premium Touch Technogy" na bokach.
Zobacz opis |
Michelin
Power Cup 2 120/70 ZR17 58W Przednia
C
B
B
73 dB
Wyścigi / Tor
|
721,29 zł Magazynie
721,29 zł magazynie
Darmowa dostawa od 72 h
|
Zobacz |
Zobacz opis |
Michelin
Power Cup 2 180/55 ZR17 73W Tylna
C
B
B
72 dB
Wyścigi / Tor
|
998,99 zł Magazynie
998,99 zł magazynie
Darmowa dostawa od 72 h
|
Zobacz |
Zobacz opis |
Michelin
Power Cup 2 190/55 ZR17 75W Tylna
C
A
B
73 dB
Wyścigi / Tor
|
1 017,28 zł Magazynie
1 017,28 zł magazynie
Darmowa dostawa od 72 h
|
Zobacz |
Zobacz opis |
Michelin
Power Cup 2 200/55 ZR17 78W Tylna
C
B
A
71 dB
Wyścigi / Tor
|
1 076,39 zł Magazynie
1 076,39 zł magazynie
Darmowa dostawa od 72 h
|
Zobacz |