Opony samochodowe
Opony motocyklowe
Opony quadowe
Felgi stalowe
Felgi aluminiowe
Zestaw felgi + opony
Łańcuchy śniegowe
Wyważanie
Pompowanie
Narzędzia i oprzyrządowanie pomocnicze
Naprawa
Akumulatory
Oleje
Akcesoria
TPMS
Montaż - Przykręcanie
Dodatki
Przewodnik
Dostawa i montaż
Pro
Moje konto
Kontakt
Darmowa dostawa od 72 h
Cena jednolita | 985,99 zł |
Cechy
Marka | Michelin |
---|---|
Model | Power Cup 2 |
Wymiar |
200/55 ZR17 78W
Zmodyfikuj ten wymiar
|
Specyfika | Tylna |
Oznaczenia europejskie |
C
B
A
71 dB
|
Kategoria |
Wyścigi / Tor
|
Opinia |
4.5 /5
(24 opinia)
|
Opis
Nowy Michelin Power Cup 2 jest jeszcze bardziej odpowiedni do jazdy na torze niż Power 5 i Power GP. Zespoły projektowe Michelin Power Cup 2 miały na myśli przede wszystkim użytkowanie na torze, ale jego design i skład pozwoliły mu uzyskać homologację na drogę. Jest to jednak opona zaprojektowana przede wszystkim z myślą o torze, z udziałem rowków (4% AV / 5% AR), co pozwala na większą przyczepność na suchym podłożu, ale utrudnia odprowadzanie wody. Ramiona są również typu "slick" i tylna opona korzysta z specjalnej mieszanki gumy dla toru. Jest to więc opona, która pozwala wyciągnąć maksimum z motocykla na torze, jednocześnie korzystając z homologacji drogowej. Power Cup 2 jest więc mniej uniwersalny niż Power GP, ale jego osiągi na torze są znacznie lepsze.
Guma głównie przeznaczona do jazdy na torze, dzięki zastosowaniu mieszanki Michelin 2CT z przodu i Michelin 2CT+ z tyłu.
Homologacja do jazdy na drodze dzięki udziałowi rowków wynoszącemu 4% z przodu i 5% z tyłu.
Technologia "Premium Touch Technogy" na bokach.
24 komentarze(-y) klenta
4.5 na 5 gwiazdek
Trwałość | 3.0 /5 | |
Wilgotna nawierzchnia | 2.5 /5 | |
Sucha nawierzchnia | 5.0 /5 | |
Komfort | 4.5 /5 | |
Jakość/Cena | 4.0 /5 | |
Stabilność | 5.0 /5 | |
Hałas | 5.0 /5 | |
Czas grzania | 4.5 /5 |
Informujemy, że opinie umieszczane na stronie są poddawane procedurze kontroli. Opinie są publikowane są w porządku chronologicznym.
- Droga - Sportowy - 13000 km
Działa doskonale !!
- Tor - Sportowy - 600 km
Doskonały na trackdays - dobrze sprawdza się przy temperaturze toru 55 stopni w Brnie. Również miły i lepki na drodze - poziom taki sam jak Supercorsa, ale trwa dłużej.
- Tor - Sportowy
Producent wskazuje, że podgrzewacze opon nie są konieczne. Ale to jest kompletnie błędne. Być może w dniu 35 stopni? ale w chłodniejsze dni, zanim opony osiągną temperaturę, istnieje ryzyko pęknięcia zimnego! Jeśli masz podgrzewacze opon, nie ma problemu, bez podgrzewaczy złe opony!
- Droga - Sportowy - 900 km
Naprawdę mi pasuje, nigdy mnie nie przeraża ani nic w tym stylu. Jedyną wadą, którą można mu zarzucić, jest to, że jeśli jesteś szybki, zużywa się w 900 kilometrach, ale dla mnie bezpieczeństwo ma swoją cenę. Dobra opona.
- Tor - Sportowy - 2000 km
Używam opon do Trackdaysów i na drodze Doskonałe na torze, jeśli nie chcesz używać podgrzewaczy opon, ale chcesz jeździć Slick-ami. Idealne do jazdy po drogach nawet w bardzo sportowych warunkach Jazda na mokrych powierzchniach, ale w przypadku deszczu i wody brakuje mi zaufania, ponieważ nie ma krzemionki i Slick-ów.
- Tor - Sportowy
Dobra opona jak dotąd najlepsza z oferty producenta do jazdy terenowej na poziomie amatorskim. Cena także jest uzasadniona.
- Tor - Sportowy
Bardzo dobry do użytku na torze, brak problemów z ogrzewaniem się, przyczepnością, itp. Slicks są naturalnie lepsze lub szybsze.
- Górskie - Sportowy - 4000 km
Szybko i profesjonalnie
- Autostrada - Sportowy - 50 km
Najlepsze opony, jakie do tej pory wypróbowałem, te opony mają ogromny przyczepność, żywotność tych opon nie będzie wysoka, ale dlatego ich nie kupiłem. Bardzo polecane dla tych, którzy przechylają się ostro w zakrętach. Mam również czujnik kąta pochylenia i pokazał mi maksymalny wynik 56°.
- Tor - Sportowy
Idealna opona do toru, zapomnij o drodze. Pozwala na jazdę na suchym torze. Przyczepność bardzo blisko do slicka i identyczne zachowanie za przystępną cenę. Nie zakładam już innych opon.
Aby wystawić opinię na temat Michelin Power Cup 2, należy zalogować się.