Opony samochodowe
Opony motocyklowe
Opony quadowe
Felgi stalowe
Felgi aluminiowe
Zestaw felgi + opony
Łańcuchy śniegowe
Wyważanie
Pompowanie
Narzędzia i oprzyrządowanie pomocnicze
Naprawa
Akumulatory
Oleje
Akcesoria
Montaż - Przykręcanie
Dodatki
Przewodnik
Dostawa i montaż
Pro
Moje konto
Kontakt
Specjalista do spraw opon, OponyLider, stara się sprostać wymaganiom każdego klienta, oferując szeroki wybór referencji z prawie trzydziestu marek opon motocyklowych, wśród nich tych najbardziej prestiżowych: Michelin, Pirelli, Dunlop i wiele innych.
Abyś bez problemu mógł wybrać niedrogą oponę, która będzie najlepiej pasować do Twojego motocyklu, za pomocą formularza danych technicznych podajemy szczegółowe charakterystyki każdego z profili. Pomaga to uniknąć błędów przy zamówieniach online.
Motocykl cross, chopper, enduro lub sportowy, każdy typ motocyklu odpowiada oponie starannie opisanej na naszej stronie i dostępnej po najlepszej cenie na rynku.
To poliwalentna opona, idealna do jazdy na co dzień. Niezależnie od warunków atmosferycznych, dzięki licznym małym rowkom zapewnia ona dobrą przyczepność do jezdni oraz łatwe manewrowanie. Opona wyprodukowana została z wytrzymałej gumy, co zapewnia jej długą żywotność. Dzięki najnowszym innowacjom gumy stosowane do produkcji opon do motorów szosowych/sportowych są skuteczne nawet w niskich temperaturach od pierwszych kilometrów.
Miękkie ogumienie ze zredukowaną rzeźbą bieżnika, typu slick. Opona wyścigowa/torowa szybko rozgrzewa się do odpowiedniej temperatury i zapewnia maksymalną przyczepność. Niezawodna w suchych warunkach. Uwaga natomiast na pogorszenie warunków atmosferycznych. Istnieje także wersja WET opon typu silk, które przeznaczone są do jazdy na wilgotnej powierzchni.
Zaprojektowana do jazdy w 80% off road opona enduro sprawdzi się podczas jazdy na piasku, po błocie oraz podczas pokonywania drobnych przeszkód. Niektóre profile opon typu enduro posiadają szeroki bieżnik, który zwiększy komfort jazdy po asfalcie.
Nowe motocykle trailowe są teraz skuteczne i ciężkie. Dawne profile z silną rzeźbą odeszły do lamusa. Nowe opony trailowe coraz bardziej przypominają opony szosowe, jednak pozwalają na jazdę ścieżkami, kiedy najdzie nas na to ochota. Zaprojektowane do jazdy w 30% off road. Należy pamiętać, by dostosować ciśnienie w oponach przy zmianie nawierzchni, obniżając ciśnienie o 5 bar na ścieżkach.
Opona motocykolwa typu custom to inny poziom looku. Nie należy jednak zapominać o jej skuteczności. Bardzo często motocykle typu custom są dość ciężkie, opona ma zatem solidny karkas. Wykonane z gum najnowszej technologii opony zapewniają komfort i przyczepność. Uwaga jednak na wchodzenie w zakręt.
W ostatnich latach skutery stały się potężniejsze. Producenci ogumienia dostosowali swoją ofertę, proponując bardziej zaawansowane technologicznie opony. Miękka guma, twarda guma, podwójna guma czy opony M+S - obecnie kupisz opony do każdego typu skutera.
Opona do skutera z miękką gumą zapewnia maksymalną przyczepność, jednak zużywa się szybciej niż twarda guma. Obecnie istnieją opony dwugumowe z twardszą częścią centralną, która jest bardziej wytrzymała, oraz z miększymi bokami zapewniającymi lepszą przyczepność. Niektóre opony do skutera oznaczone są symbolem M+S, który informuje użytkownika, że ogumienie jest wyjątkowo skuteczne podczas jazdy po błocie i śniegu.
Aby wybrać odpowiednią oponę do motocrossu, należy wiedzieć, że twarda guma sprawdzi się na suchej i kamienistej nawierzchni, zaś miękka guma będzie odpowiednia na mokrej jezdni.