Opony samochodowe
Opony motocyklowe
Opony quadowe
Felgi stalowe
Felgi aluminiowe
Zestaw felgi + opony
Łańcuchy śniegowe
Wyważanie
Pompowanie
Narzędzia i oprzyrządowanie pomocnicze
Naprawa
Akumulatory
Oleje
Akcesoria
Montaż - Przykręcanie
Dodatki
Przewodnik
Dostawa i montaż
Pro
Moje konto
Kontakt
Opony Runflat zapewniają całkowicie spokojną jazdę, ponieważ technologia "run flat" umożliwia kontynuowanie jazdy z prędkością 80 km/godz. na dystansie 80 km pomimo przebicia opony. Tylko pojazdy z homologacją typu "Run Flat" mogą być wyposażone w ten typ opony. W zależności od producentów wyrażenie "run flat" może być zastąpione przez inne oznaczenia: ZP w przypadku firmy Michelin, RFT i EXT w Bridgestone, HRS w Hankook, DSST w przypadku Dunlop, SSR w oponach Continental… Aby wyszukać na naszej stronie tego rodzaju opony, wystarczy zaznaczyć pole "RUN FLAT". W porównaniu z oponami konwencjonalnymi ściany boczne tych opon są wzmocnione, co umożliwia kontynuowanie jazdy i panowanie nad pojazdem pomimo całkowitej lub częściowej utraty ciśnienia.
Nie, opony "run flat" nie pracują głośniej niż opony konwencjonalne.
Nie, w porównaniu z oponami konwencjonalnymi opony "run flat" nie mają żadnego wpływu na zużycie paliwa.
Tak, nie wszystkie nasze warsztaty montażowe są przystosowane do zakładania opon typu "run flat". Boczna ściana opony jest wzmocniona, co powoduje dodatkowe obciążenie dla maszyn montażowych. Należy udać się do warsztatu partnerskiego, który dysponuje odpowiednim wyposażeniem. Są one wyraźnie oznaczone na stronach poświęconych warsztatom montażowym.
Tak, ważą one od 10% do 15% więcej niż opony konwencjonalne.
Opony "run flat" są bardziej sztywne niż opony konwencjonalne. W mniejszym stopniu amortyzują nierówności drogi. Utrata komfortu pozostaje jednak teoretyczna, ponieważ w praktyce jej zauważenie jest praktycznie niemożliwe.