BluEarth-GT AE51 zawiera podstawowy projekt i technologię materiałów używanych w globalnej marce opon BluEarth firmy Yokohama, która jest "przyjazna dla środowiska, człowieka i społeczeństwa". Wyższa jakość jazdy, komfort i ekologiczne parametry tych opon czynią je wyjątkowymi oponami do samochodów turystycznych. Yokohama Rubber aktywnie rozwija opony, wykorzystując swoją zaawansowaną technologię "BluEarth", a wiele z tych opon jest teraz montowanych fabrycznie w szerokim zakresie nowych modeli samochodów, w tym najnowszych modeli sedanów, SUV-ów, samochodów sportowych i kompaktowych.
Firma Yokohama Rubber Company dostarczy swoje opony BluEarth-GT AE51 jako oryginalne wyposażenie (OE) dla nowego modelu Mazda 3 od Mazda Motor Corporation. Nowa Mazda 3 jest fabrycznie wyposażona w opony o rozmiarze 205/60R16 92V. Opony BluEarth-GT AE51 są montowane na pojazdach Mazda 3 sprzedawanych na wszystkich rynkach z wyjątkiem Ameryki Północnej.
Wzór "skrętu", który przypomina ostrza słynnych mieczy z Japonii, został uformowany, aby zapewnić większą sztywność żeber.
Skośne lamelki zwiększają jednolitość nacisku na podłoże z powierzchnią bieżnika, co przyczynia się do zwiększenia całkowitej objętości krawędzi.
Unikalna technologia projektowania wzoru, która przyczynia się do redukcji hałasu.
Pięć typów bloków o różnych długościach jest ustawionych w celu zmniejszenia hałasu.
BluEarth-GT AE51 zapewnia ten sam poziom ciszy co tradycyjna opona BluEarth-A od Yokohama, jednocześnie zwiększając ogólną sztywność.
Sztywność wewnętrznego barku została skalibrowana za pomocą cienkich rowków w kierunku obwodowym, dla bardziej płynnej jazdy i większego komfortu.
Zastosowano ślepą rowek dla żeberka barku zewnętrznego, zwiększając sztywność.
Wzór posiada trzy szerokie żeberka rozmieszczone w centrum.
Ciągłe żeberka wokół opony zwiększają stabilność obwodową, co oznacza lepszą stabilność przy prostej linii przy wysokiej prędkości.
Elektryczne typu rowki zwiększają całkowitą objętość krawędzi, jednocześnie utrzymując sztywność bloku bieżnika.
To jeszcze bardziej poprawia wydajność przyczepności, rozszerzając część krawędzi, która przesuwa wodę znajdującą się pod blokiem bieżnika.
Unikalny design "Dimple Shoulder" na boku i ramieniu pomaga rozpraszac nadmiar ciepła, co z kolei poprawia ekonomię paliwa.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
jak na razie to niewiele przejechałem, ale co się dało od razu zauważyć to opony są wyraźnie cichsze od poprzednich Continentali i deszcz nie sprawia im problemu. Mało przejechałem, ale jak do tej pory jestem zadowolony i polecam zakup
Doskonała opona Doskonały stosunek jakości do ceny
Przednie opony wyglądają na miękkie. Miałem Bridgestone na innych i przednie opony były miękkie, nie wytrzymały 10 000 km. Mam nadzieję, że Yokohama wytrzymają dłużej. Miałem Viking na moim samochodzie przed Yokohamą. Poziom hałasu Viking wynosił 72 dB w porównaniu do 71 dB Yokohamy, wydaje się, że Yokohama jest znacznie głośniejsza.
Bardzo dobre opony. Cicha jazda
Po około 1500 km opona działała zgodnie z oczekiwaniami bardzo dobrze na suchej nawierzchni, doskonale na mokrej nawierzchni i bardzo dobrze w przypadku intensywnych opadów deszczu, chociaż jeszcze nie miałem naprawdę potrzeby testowania wydajności hamowania. Ponadto dostawa do mechanika przebiegła bardzo dobrze, więc wielkie podziękowania zarówno dla Bandenleader, jak i warsztatu Verheyden z Zele.
spokojny, działa dobrze
Bardzo dobre opony. Cisza i przyczepność.
Stosunek jakości do ceny jest doskonały. Zainstalowałem je pod moim Toyota Corolla, ponieważ są japońskie i były oryginalne. Dźwięk jest nieco głośniejszy niż na przykład opona Michelin. Ale cena jest również odpowiednia.
Mogę to polecić. Jak dotąd wszystko jest w porządku !
dobra stabilność na mokrej nawierzchni, lekki spadek zużycia w porównaniu z wcześniejszymi Kleber, które miałem. Zobaczymy teraz trwałość