Zauważamy poprawę wydajności podczas sportowej jazdy z Michelin Power GP, na wyższym poziomie w porównaniu do Power 5, szczególnie na torze. Jak sama nazwa wskazuje, nowy Michelin Power GP pozwala na jazdę na torze, ale oczywiście nie jest to jego główne przeznaczenie. Jego profil z "płaszczem" na ramionach (bokach opony) jest dobrze przystosowany do toru, z bardziej wyraźną przyczepnością kątową. Zatwierdzony do jazdy na drodze, jest idealny, jeśli chcesz spędzić dzień na torze, a nawet wziąć udział w szkoleniu z jazdy, ale nie jest przeznaczony do rywalizacji. Kierowcy motocykli sportowych i podobnych docenią więc jego poziom wydajności (na drodze i torze) na suchym podłożu, częściowo dlatego, że ma mniej naciętej powierzchni niż Power 5.
Innowacyjna mieszanka gumy z krzemionką i czarnym węglem.
Jedna z najlepszych wydajności na drodze i torze, dzięki mieszance MICHELIN 2CT z przodu i MICHELIN 2CT+ z tyłu.
Strefy "slick" na bokach umożliwiające użytkowanie na torze.
Stopień rowkowania wynosi 6,5%.
Boki wyposażone w technologię "Premium Touch Technogy".