Często zadawane pytania

Opony sprzedawane w internecie są takie same jak te od mojego mechanika?

Tak, opony sprzedawane na naszej stronie są nowe i pod każdym względem takie same jak te sprzedawane przez Twojego mechanika. Poza tym oponylider.pl jest dostawcą wielu serwisów i sprzedawców w Polsce.


Gdzie można zamontować opony kupione przez internet?

Nie ma żadnego problemu z montażem, możesz wybrać serwis, w którym odbierzesz i zamontujesz swoje opony bezpośrednio na naszej stronie podczas składania zamówienia. Opony mogą zostać również dostarczone bezpośrednio do Ciebie, a Ty możesz udać się do serwisu polecanego na naszej stronie, aby je zamontować.


Ile czasu trwa dostawa opon?

Zaznaczamy termin dostawy każdej z Twoich opon w koszyku. Nasza dostawa jest szybka i niezawodna.


Co się dzieje w przypadku nieobecności w domu podczas dostawy?

Nie ma problemu. Dostawca zostawi Ci powiadomienie ze wszystkimi danymi, za pomocą których możesz się z nim skontaktować i ustalić ponowną prezentację. Jeśli nie odpowiesz na powiadomienie, dostawca i tak pojawi się z oponami drugi raz. Jeżeli znowu Cię nie zastanie, opony zostaną dostarczone w ciągu 15 dni do depozytu najbliżej docelowego miejsca dostawy.


Czy sposób płatności jest bezpieczny?

Płatność jest chroniona przez HIPAY – eksperta od płatności. HIPAY obsługuje płatności online, nie ponosisz żadnego ryzyka, płacąc na naszej stronie internetowej. Nasza strona używa 3D Secure, aby zapewnić w pełni bezpieczną transakcję.


Czy opony prezentowane na stronie są w magazynie?

Tak. Opony, które oferujemy na naszej stronie, są w naszym magazynie i mogą zostać szybko dostarczone.


Czy mogę śledzić swoje zamówienie?

Tak, możemy Ci podać numer w systemie śledzenia przesyłek dla każdej z Twoich przesyłek.


W przypadku dostawy do serwisu, czy dostanę telefon z serwisu w sprawie odbioru opon?

Tak. Otrzymasz telefon z serwisu, aby umówić się na odbiór opon. Zostaniesz też powiadomiony poprzez numer przesyki w systemie śledzenia przesyłek.