Wprowadzony na rynek w styczniu 2022 roku, ContiRoadAttack 4 od Continental to nowy przedstawiciel gamy Hyper Touring od Continental, opona pomiędzy turystyczną a sportową. Posiada wszystkie zdolności do utrzymania trasy, stabilności, bezpieczeństwa, trwałości i komfortu, połączone z mieszanką gumy zwykle zarezerwowaną dla motocykli o dużej mocy.
ContiRoadAttack 4 jest niezawodny w każdych warunkach. Technologia Continental TractionSkin pozwala oponie na osiągnięcie wysokiej wydajności już od pierwszych kilometrów (nie jest wymagane docieranie). Końcówki bieżnika są typu slick, co gwarantuje precyzję i przyczepność nawet przy najbardziej zamkniętych kątach w zakręcie (technologia GripLimitFeedback). Centralna część, twardsza i bardziej wytrzymała, zapewnia długowieczność opony (technologia MultiGrip), kontrola temperatury również sprzyja równomiernemu zużyciu. Przyczepność jest więcej niż zadowalająca na mokrych nawierzchniach (technologia RainGrip). Użytkownicy doceniają również jego dużą zwrotność i agilność.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Przy zimnych ciśnieniach 2,2 z przodu i 2,5 z tyłu w temperaturze 21°/22° opona nagrzewa się stosunkowo szybko, a po rozgrzaniu i ustawieniu na ciśnienia wskazane przez producenta (2,5-2,9) opona zapewnia dobrą przyczepność i przekazuje poczucie bezpieczeństwa. Z tymi oponami, które są ostrzejsze niż Bridgestone T32, motocykl łatwiej wchodzi w zakręty i oferuje większą stabilność na drodze.
Najlepsze opony
Dobry opona do turystyki
Najlepsza opona pod względem bezpiecznej przyczepności. Wysokie tłumienie i stabilność na zakrętach
Świetne opony, bardzo zadowolony, zawsze kupowane i jeżdżone z przyjemnością. Przejechałem 10 000 km z tylną oponą, przednia opona mogłaby łatwo wytrzymać kolejne 4 000 km. Bardzo dobra przyczepność podczas deszczu i brak poślizgów, tylko gdy opona osiągnie maksymalne przechylenie, ślizga się szybko przy przyspieszaniu z zakrętów.
Doskonała opona w (prawie) wszystkich sytuacjach życiowych! Z wyjątkiem krótkich obszarów wodnych i oznakowania drogowego, zawsze się trzyma. Granice są ładnie wyświetlane. I w porównaniu do TK 70 jest o wiele wygodniejsza i cichsza. Mimo że przejechałem nim tylko 9 000 km, nowa opona jest już zamówiona.
Dobra opona, budzi zaufanie. Nawet w mokrych i zimnych warunkach. Jednak przejdę na model siostrzany (Trail Attack), ponieważ uważam, że są lepiej dostosowane do mojego użytku.
Doskonała opona, zdecydowanie kupiłbym ponownie, nigdy mnie nie przestraszyła, świetna przyczepność zarówno na suchej, jak i mokrej drodze, zużywają się poprawnie, chociaż przednia trochę odskoczyła, szybko się nagrzewają i mają świetną zdolność do pokonywania zakrętów.
Jeżdżę na KTM Super Duke 1290, opona jest po prostu doskonała. Przyczepność w każdym zakręcie. Nawet przy przyspieszaniu nie ma poślizgu, absolutnie świetna. Zawsze miałem Roadattack 3, który niestety już nie jest dostępny, był zdecydowanie najlepszy. Z 4-ką trzeba jeszcze zobaczyć, jak długo wytrzyma. Z 3-ką można było łatwo przejechać 3500-4000 km. Jestem ciekawy, czy 4 również się utrzyma.
Już kupiłem poprzednika z zadowoleniem. Nie ma zastrzeżeń. Najlepsze opony, a zwłaszcza najlepsza cena i szybka dostawa od Reifenleader.