Przejrzyj naszą szeroką gamę modeli Bridgestone i znajdź ten, który idealnie spełnia Twoje potrzeby. Skorzystaj z najlepszych cen na całą naszą ofertę!
Ekskluzywna technologia Bridgestone do tworzenia opon, która pozwala mierzyć i wizualizować zachowanie powierzchni styku opon w rzeczywistych warunkach jazdy. Wcześniej rozwój opon polegał na przeprowadzaniu symulacji, budowaniu prototypów i korzystaniu z pomiarów laboratoryjnych oraz testów rzeczywistych pojazdów w celu sprawdzenia wydajności. ULTIMAT EYE™ odtwarza w laboratorium warunki jazdy z dużą prędkością, które są równoznaczne z rzeczywistym pojazdem, co pozwala na wizualizację zachowania powierzchni styku opon. Oprócz poprzednich testów rzeczywistych pojazdów, pozwala to na analizę o wysokiej precyzji i sprawdzenie wydajności na solidnej podstawie naukowej. Wykorzystując technologię zaprojektowaną do tworzenia opon do najbardziej wymagających wyścigów samochodowych i motocyklowych na świecie, sprzęt do pomiaru i analizy może wytrzymać prędkości do 400 km/h i kąty nachylenia do 60 stopni.
Wszystkie tylne opony Battlax korzystają z konstrukcji z pojedynczej spiralnej opaski. Jest to unikalna taśma z aramidu, która jest ciągle nawijana na obwód opony. Unikalność taśmy eliminuje nakładanie się warstw, spawanie lub łączenie i wprowadza nieznane lekkość w standardowej konstrukcji z krzyżową opaską. Jednospiralna opaska drastycznie redukuje wszelkie przegrzewanie się, które pojawia się podczas obrotu opony. Skutkiem tego jest zwiększona stabilność i poprawiona skuteczność amortyzacji wstrząsów.
Tylne opony Battlax BT-012SS mają rewolucyjny design z podwójnym pasem. Pas monospiralny jest uzupełniony pasem na każdym ramieniu. Ta konstrukcja gwarantuje doskonałą przyczepność w zakrętach, połączoną z niezrównaną manewrowością i absorpcją wstrząsów. Co więcej, środkowa część bieżnika jest wolna, co sprawia, że jazda na prostej jest stabilniejsza.
Wynik prac inżynierów MotoGP z Bridgestone, technologia 5LC dla tylnych opon wyróżnia się, łącząc 5 warstw z 3 różnymi rodzajami gumy. : Środek bieżnika zapewnia stabilność i długowieczność dzięki twardemu składowi, barki oferują niesamowitą przyczepność dzięki gumie średniej, a na zewnątrz umożliwiają ekstremalną przyczepność w zakrętach dzięki składowi o wysokiej przyczepności. W rezultacie, innowacyjna technologia na usługach zadziwiającego doświadczenia!
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Idealne opony, trzymają się jak guma do żucia.
To bardzo dobre opony, polecam je.
Dobra opona, spełnia swoje zadanie perfekcyjnie.
Wszystko przebiegło świetnie, świetna cena, absolutnie polecam. Opony oczywiście z bieżącego roku produkcji. Dziękuję!
Dobra opona, również na mokrej nawierzchni.
Jak na razie wszystko bardzo dobrze, przejechałem tylko kilka kilometrów.
Ta opona w pełni mnie zadowoliła na CBF 1000, zarówno pod względem bezpieczeństwa, jak i trwałości. Ta zostanie założona na Shiver 900. Ponadto regularnie zamawiam na Grip dla moich pojazdów: nigdy żadnych problemów z dostawą, a do tego bardzo szybko.
Dobra opona.
Bardzo dobrze dopasowana opona do motocykla z lat 80.
Dobra tylna opona, świetna przyczepność na mokrym, trzeba jednak pamiętać, że na asfalcie jedziesz na klockach... W terenie bez problemu.