Opony Bridgestone powstają w Japonii. Wyróżnia je proces produkcji, który łączy innowacyjne technologie z cenioną techniką wykonania. Przedsiębiorstwo powstało w 1931 r.
Bridgestone zdobyło uznanie w latach 2007-2010, kiedy to dostarczało opony zespołom Formuły 1. Znane dzięki wyśmienitej wydajności i doskonałej odporności na wstrząsy opony Bridgestone są między innymi stosowane jako ogumienie do samochodów prestiżowych marek, takich jak BMW, Audi, Mercedes, Porsche czy Ferrari.
Bridgestone zdobył także uznanie dzięki opatentowaniu rewolucyjnych opon typu Run Flat, które pozwalają na kontynuację jazdy w przypadku przebicia opony.
Przejrzyj naszą szeroką gamę modeli Bridgestone i znajdź ten, który idealnie spełnia Twoje potrzeby. Skorzystaj z najlepszych cen na całą naszą ofertę!
Technologia SACT od Bridgestone oferuje kombinację dwóch różnych związków gumy w konstrukcji gwarantującej zwiększoną odporność na zużycie (w normalnych warunkach jazdy prostej) oraz niezrównaną przyczepność barków w zakrętach. To opona, na którą czekali miłośnicy sportowej jazdy! Z jej zużyciem wynikającym z Twojego stylu jazdy, barkami gwarantującymi idealną trakcję i centralnym bieżnikiem, który pozwala na dłuższy przebieg, trudno znaleźć lepszy stosunek jakości do ceny!
Technologia SACT pozwala środkowej części bieżnika na pokrycie większej odległości przed zużyciem i zapewnia znacznie lepszą przyczepność barków. Jest ona połączona z podkładem Cap & Base, który zapewnia poprawioną sztywność bieżnika, co przekłada się na wyjątkowe osiągi pod względem przyczepności i amortyzacji wstrząsów, niezależnie od pogody.
Kompozyt gumowy Silica Rich EX zawiera więcej krzemionki, co zapewnia lepszą wydajność przednich opon w warunkach mokrych. W połączeniu z technologią RC Polymer, efekty krzemionki są potęgowane, a żywotność opony zwiększona.
Nowa technologia OBF od Bridgestone zapewnia maksymalną sztywność, która optymalizuje amortyzację i stabilność przy wysokiej prędkości. Jest równie skuteczna zarówno w sporcie, jak i turystyce. Homologacja patentu na technologię OBF od Bridgestone jest obecnie w trakcie.
Bridgestone jest obecnie jedynym producentem, który korzysta z technologii HTSPC, łączącej pięć monofilamentów stalowych tworzących jednowarstwową taśmę. Warstwa gumy zapewnia izolację filamentów, gwarantując jednolite i liniowe napięcie, co prowadzi do maksymalnej sztywności. Bez względu na to, czy droga jest sucha, czy mokra, opony wykorzystujące technologię HTSPC mają lepszą przyczepność i poprawioną sterowność dzięki jednolitemu naciskowi na kontakt. Monofilamenty są chronione przed wszelką korozją i minimalizują nagromadzenie ciepła, co pozwala na bardziej regularne zużycie bieżnika i zwiększa liczbę przejechanych kilometrów.
Bridgestone wprowadza innowacje w technologii 3LC z trzema warstwami mieszanki gumowej. Dwie warstwy twardej mieszanki znajdują się w centrum bieżnika, gwarantując doskonałą stabilność podczas hamowania i pewność osiągnięcia dużego przebiegu. Miękka mieszanka wyposaża ramiona, aby zapewnić doskonałą przyczepność w zakrętach pod dowolnym kątem ataku.
Związek NanoPro-tech™ jest bogaty w krzemionkę, której dystrybucja jest poprawiona dzięki nowej technologii mieszania. Idealne połączenie struktury i tego związku pozwala uzyskać maksymalną przyczepność do strefy kontaktu, co zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni.
Mieszanka Bridgestone z podwyższonym procentem krzemionki zapewnia tylnemu zestawowi kół zwiększoną przyczepność na mokrej nawierzchni, gwarantując bezbłędną sterowność.
Technologia Cap&Base łączy miękką mieszankę na wierzchu dla nieporównywalnej przyczepności z twardszą mieszanką wewnętrzną, gwarantującą optymalną sztywność opony. Nawet podczas zużycia bieżnika, wewnętrzna mieszanka nie ociera się o drogę, więc nie jest możliwa żadna utrata przyczepności.
Dodatkowy pas w porównaniu do Mono-spiralnej MS-BELT pozwala na wyrównanie ciśnienia na całej powierzchni styku z podłożem. Wynik: większa przyczepność w zakrętach i lepsza kontrola jazdy.
Technologia 3LC poprawia zdolność przyczepności opony po stronie barków i wydłuża żywotność bieżnika. Jest ona dodatkowo usztywniona przez podkładkę Cap & Base, co przyczynia się do zwiększenia jej przyczepności, jak również zdolności do amortyzacji wstrząsów i oferuje doskonałą ogólną wydajność, niezależnie od warunków.
Projektowanie opon w Bridgestone teraz odbywa się za pomocą zautomatyzowanej technologii 3D CTDM. Ten innowacyjny program wykorzystuje dynamiczne symulacje 3D i uwzględnia wszystkie wartości wydajności opony. W ten sposób wzory opon przednich są projektowane tak, aby optymalizować stabilność przy dużych prędkościach, jednocześnie minimalizując wibracje. Jeśli chodzi o wzory opon tylnych, wyższe wartości negatywne zapewniają im odpowiednią przyczepność i stabilność na zakrętach. Technologia 3D CTDM projektuje profile opon, które oferują maksymalną efektywność i większą lekkość na ciasnych zakrętach. Aby zachować płynną jazdę niezależnie od kątów natarcia, poszukiwana jest jednolita presja kontaktu, podczas gdy maksymalna przyczepność jest gwarantowana przez optymalną sztywność boczną.
Technologia RC Polymer pozwala na równomierne rozprowadzenie krzemionki w mieszance gumowej. Dzięki temu bieżnik opony zyskuje na elastyczności, co skutkuje zwiększeniem powierzchni kontaktu z nawierzchnią, niezależnie od temperatury. RC Polymer wprowadza zmniejszenie tarcia między cząstkami mieszanki, co skutkuje zmniejszeniem oporu toczenia, a tym samym zużycia paliwa.