Z optymalnym prowadzeniem na wszelkiego rodzaju nawierzchniach, Proxes R888R od Toyo to niezawodna opona o atrakcyjnej cenie.
Duży blok bieżnika maksymalizuje przyczepność boczną, poprawiając tym samym wydajność podczas skręcania.
Oferuje stałe osiągi i szybciej osiąga optymalną temperaturę toczenia.
Pozwala na poprawę precyzji reakcji kierownicy oraz stabilności kierunkowej.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Opony do lekkiego samochodu, które są idealne i w bardzo dobrej cenie na centralepneus.fr.
Dobre podczas sportowej jazdy, zgodne z oczekiwaniami
Dobre opony, które kupuję regularnie.
Rewelacja, mogę tylko polecić 👌
Sztywne opony, precyzyjne prowadzenie i naprawdę przyjemne trzymanie się drogi. Szybkie nagrzewanie, brak strachu na zimno, utrata przyczepności jest stopniowa. Pamiętaj, aby dostosować ciśnienie na gorąco. Trudne do zamontowania i napompowania w zależności od stylu felg.
Doskonałe prowadzenie! Idealne dla samochodów sportowych na drogę lub tor.
Szybka i bezproblemowa realizacja
Znakomity po rozgrzaniu, na suchej nawierzchni.
Rewelacyjna opona na tor wyścigowy.
Opona semislick, półmiękka, z wzmocnioną osnową, która pozwala na osiąganie wysokich prędkości w zakrętach, a jednocześnie zapewnia doskonałą przyczepność, o ile na asfalcie nie ma nadmiaru wody. Jest to opona z homologacją drogową, więc stanowi średniobudżetową opcję do rozważenia w wyścigach, zwłaszcza regularnościowych. Nie jest zalecana do odcinków lub zawodów nastawionych na czystą prędkość. Do tego celu są przeznaczone specjalistyczne opony rajdowe lub torowe marek takich jak Michelin, Yokohama czy Pirelli, jednak ich cena co najmniej podwaja koszt tej opony. Szkoda, że obecny importer tak bardzo podniósł cenę tych opon, bo jeszcze niedawno kupowaliśmy je po 80 € za sztukę i trafiały do naszego zespołu całymi tuzinami. Teraz, z powodu wysokiej ceny jak na tę oponę, używamy ich oszczędnie. Klienci przeciągają jeden komplet na dwa sezony rajdów regularnościowych. Wcześniej wymienialiśmy je przy najmniejszym zużyciu. Na torze korzystamy z semislicków konkurencji, w bardzo konkurencyjnej cenie. Panowie z Toyo: obniżcie ceny, bo inaczej przestaniecie sprzedawać opony – konkurencja ma znakomite produkty w bardzo dobrej cenie. Trwałość: odcinek rajdowy i dojazdówki – 5 000 km. Na torze – 4 godziny.