255/40 R20 101W XL, MFS, 3PMSF, NCS, ELT, T0 - Zmień

Pirelli Winter Sottozero 3 255/40 R20 101W XL, MFS, 3PMSF, NCS, ELT, T0

Kategoria : Osobowe zimowe
C B B 71 dB
4.0 /5 (152 opinia)
Pirelli Winter Sottozero 3 255/40 R20 101W XL, MFS, 3PMSF, NCS, ELT, T0
Pirelli 255/40 R20 101W XL
71
Pirelli Winter Sottozero 3 255/40 R20 101W XL, MFS, 3PMSF, NCS, ELT, T0
C B B 71 dB
magazynie

Darmowa dostawa 48 h/72 h

Cena jednolita 1 344,99

Cechy

Marka Pirelli
Model Winter Sottozero 3
Wymiar 255/40 R20 101W
Zmodyfikuj ten wymiar
Specyfika XL, MFS, 3PMSF, NCS, ELT, T0
Oznaczenia europejskie
C B B 71 dB
Kategoria
Osobowe zimowe
Opinia
4.0 /5 (152 opinia)

Opis

Opona Pirelli Winter Sottozero 3 255/40 R20 101W (XL, MFS, 3PMSF, NCS, ELT, T0) została wykonana z myślą o samochodach z wysokiej półki o średniej lub dużej pojemności skokowej cylindrów silnika. Bezpieczeństwo, przyczepność i trwałość niezależne od warunków klimatycznych to główne atuty tego ogumienia. Ta bardzo wydajna opona została zaprojektowana w celu ulepszenia sportowych osiągów samochodów. Została poddana licznym testom w najbardziej ekstremalnych warunkach zimowych. Dzięki zastosowaniu technologii trójwymiarowych lameli ulepszono przyczepność opony na ośnieżonym podłożu.

Opis
opinia
Montaż

Wyższa gęstość lameli

Wyższa gęstość lameli
Zoptymalizowana przyczepność na śnieżnych drogach.

Szersze rowki podłużne

Szersze rowki podłużne
Doskonała przyczepność do nawierzchni i optymalne właściwości hamowania na mokrej nawierzchni.

Związki funkcjonalne

Związki funkcjonalne
Zapewnia mocne przyczepność niezależnie od warunków zimowych.

Rysunek kierunkowy z podwójną strzałką

Rysunek kierunkowy z podwójną strzałką
Przyczepność na śniegu jest poprawiona.

Lamelki z technologią 3D

Lamelki z technologią 3D
Lepsza przyczepność na suchych drogach i skrócenie drogi hamowania.

System Redukcji Hałasu Pirelli™ (PNCS)

System Redukcji Hałasu Pirelli™ (PNCS)
System Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS) pozwala na zmniejszenie hałasu generowanego przez opony podczas kontaktu z drogą. Hałas toczenia obejmuje wszystkie wibracje emitowane w strukturze, które rozprzestrzeniają się w pojeździe. System Pirelli Noise Cancelling System™ pozwala na zwiększenie komfortu kierowcy poprzez minimalizację tego hałasu toczenia.
Te wibracje są dosłownie pochłaniane przez opatentowaną piankę Pirelli, co minimalizuje hałas docierający do wnętrza pojazdu, zapewniając lepszy komfort w porównaniu z tradycyjnymi oponami.
Dzięki Pirelli Noise Cancelling System™, emitowane są o dwa do trzech decybeli mniej, co oznacza co najmniej dwa razy mniej hałasu wewnątrz pojazdu.
LiveChat
Whatsapp Messenger