Opona Pirelli Cinturato P7 215/55 R17 94W (Seal Inside) została wykonana w celu znaczącego obniżenia dźwięków powstałych w wyniku tarcia o podłoże. Począwszy od bieżnika, poprzez estetykę, kończąc na użytych materiałach, wszystko zostało zanalizowane, by uczynić oponę tańszą, poręczną i wydajną podczas hamowania. Pirelli w procesie produkcji całkowicie odrzucił wysokoaromatyczne oleje. W porównaniu do swojej poprzedniczki opona Cinturato P7 215/55 R17 94W (Seal Inside) ma o 20% niższy opór toczenia. Ta cecha sprawia, że zużycie paliwa jest o 24% mniejsze. Przyjazna dla środowiska i niezawodna.
Opis
Opona Pirelli Cinturato P7 215/55 R17 94W (Seal Inside) została wykonana w celu znaczącego obniżenia dźwięków powstałych w wyniku tarcia o podłoże. Począwszy od bieżnika, poprzez estetykę, kończąc na użytych materiałach, wszystko zostało zanalizowane, by uczynić oponę tańszą, poręczną i wydajną podczas hamowania. Pirelli w procesie produkcji całkowicie odrzucił wysokoaromatyczne oleje. W porównaniu do swojej poprzedniczki opona Cinturato P7 215/55 R17 94W (Seal Inside) ma o 20% niższy opór toczenia. Ta cecha sprawia, że zużycie paliwa jest o 24% mniejsze. Przyjazna dla środowiska i niezawodna.
Opis
opinia
Łańcuchy śniegowe
Montaż
ZOPTYMALIZOWANY WZÓR BIEŻNIKA Z SPECYFICZNĄ SEKWENCJĄ KROKÓW
Relaksujące i komfortowe doświadczenie jazdy.
INNOWACYJNY I UDOSKONALONY MATERIAŁ HYBRYDOWY
Regularne zużycie bieżnika dzięki zrównoważonemu rozkładowi ciśnienia.
CZTERY SZEROKIE PODŁUŻNE ROWKI
Wyjątkowe bezpieczeństwo i kontrola w sytuacjach zagrożenia aquaplaningiem.
KOMPAKTOWE BLOKI CENTRALNE I WYTRZYMAŁA STREFA ZEWNĘTRZNA
Odpowiedź kierownicy i kontrola na zakrętach.
Seal Inside™
Pirelli rewolucjonizuje jazdę po przebiciu, tworząc nową generację samonaprawiających się opon, które zapewniają bezpieczeństwo i umożliwiają kontynuowanie jazdy po przebiciu, zachowując doskonałą kontrolę nad samochodem.
Rzeczywiście, dzięki technologii Seal Inside™, pojazd, którego opona została przebita przez zewnętrzny obiekt, może w 85% przypadków kontynuować jazdę, ponieważ ciśnienie powietrza pozostaje nienaruszone. Ta ewolucja eliminuje zatem większość sytuacji awaryjnych spowodowanych utratą ciśnienia w przebitej oponie.
Z oponą Seal Inside™, przebicie nie pozostawi Cię na pastwę losu w środku niczego: możesz wrócić do domu, aby wymienić oponę lub udać się bezpośrednio do warsztatu.
Technologia Seal Inside™ jest stosowalna we wszystkich pojazdach, w zależności od rozmiaru opony.
Faza 1
Zewnętrzny obiekt, taki jak gwóźdź, jest otoczony przez masę znajdującą się w oponie.
Faza 2
Jeśli obiekt zostanie wyrzucony, masa wypełnia stopniowo dziurę pozostawioną przez obiekt.
Faza 3
Kiedy obiekt jest całkowicie usunięty z opony, dziura jest całkowicie wypełniona i uszczelniona, uniemożliwiając jakąkolwiek utratę ciśnienia.
190 komentarze(-y) klenta
4.0 na 5 gwiazdek
Zużycie paliwa
3.5 /5
Wilgotna nawierzchnia
4.0 /5
Sucha nawierzchnia
4.0 /5
Komfort
4.0 /5
Jakość/Cena
4.0 /5
Stabilność
4.0 /5
Hałas
3.5 /5
Trwałość
3.5 /5
Zużycie paliwa
3.5 /5
Wilgotna nawierzchnia
4.0 /5
Sucha nawierzchnia
4.0 /5
Komfort
4.0 /5
Jakość/Cena
4.0 /5
Stabilność
4.0 /5
Hałas
3.5 /5
Trwałość
3.5 /5
Opinie użytkowników
Informujemy, że opinie umieszczane na stronie są poddawane procedurze kontroli. Opinie są publikowane są w porządku chronologicznym.
- Autostrada
- Normalny
- 52000 km
Doskonała opona, dobra przyczepność, nieco większe zużycie w środkowej części, prawdopodobnie opony były przez jakiś czas zbyt twarde
- Autostrada
- Normalny
- 50000 km
Jest to identyczna wymiana. Dobrze trzyma się podanej liczby kilometrów. Dobre trzymanie drogi. Zadowolony z tego opony.
- Droga
- Normalny
- 500 km
Dobre stosunek jakości do ceny
- Droga
- Sportowy
- 108000 km
Opony Top!! Zamówienie i dostawa do domu Top!! Jakość cena Top!! Dziękuję
- Droga
- Normalny
- 1200 km
Rozsądna cena, dobry opona.
- Miejscowość
- Sportowy
- 4000 km
Otrzymane w ciągu 4 dni! DOSKONAŁE!
- Terenowe
- Ekonomiczny
- 500 km
Opony, które pierwotnie były w samochodzie. Postanowiłem zachować markę i model. Jak dotąd nie ma nic do zarzucenia. Dobra przyczepność, niski poziom hałasu toczenia.
- Autostrada
- Normalny
Dobre opony, już przyszły z fabryki, polecam je, są lepsze niż Continental
- Droga
- Ekonomiczny
Bardzo dobre opony, ale niski profil powoduje twarde prowadzenie i jest podatny na uszkodzenia na naszych pełnych dziur drogach. Musiałem wymienić 2 uszkodzone opony na 30 000 mil, w przeciwnym razie dobra trwałość.