Model Winter I*Cept evo2 W320A SUV od producenta Hankook posiada rowki trakcyjne z licznymi kolcami na śnieg. Jego bieżnik zapewnia wysoką wydajność na śniegu i w warunkach zimowych.
Podrowki poprawiają wydajność podczas skręcania.
Zapewnia doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni poprzez zwiększenie przekroju poprzecznego.
Zapewnia niesamowite osiągi zimą, ograniczając ruch bloków na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni.
Boczna rowka w kształcie szpiku lodowego działa jak pazur na drodze, a jej optymalny kąt poprzeczny pozwala na wysoką wydajność na śniegu.
Popraw zdolność trakcji oraz wydajność hamowania, zwiększając punkt przecięcia.
Dzieląc boczny blok za pomocą półrowków, elastyczność i powierzchnia styku mogą być zoptymalizowane podczas skręcania. Poprawiono również wydajność na mokrej nawierzchni i na śniegu.
W porównaniu do istniejących produktów, wydajność na mokrej nawierzchni jest poprawiona o 30% dzięki zastosowaniu szerokich rowków.
W porównaniu do konwencjonalnych opon, oferuje najlepszą przyczepność i poprawioną manewrowość dzięki szerokim barkom.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Bardzo dobra opona zimowa – zapewnia pewne prowadzenie na mokrej nawierzchni! Cicha i płynna w toczeniu!
Jestem bardzo zadowolony z Hankook. Jeżdżę na tej marce od lat.
Doskonałe opony
Nie minęło jeszcze wystarczająco czasu, aby ocenić zużycie opony, ale pod względem hałasu są znakomite – bardzo ciche, a przyczepność również wydaje się doskonała.
Jak na razie wszystko w porządku. Zobaczymy, jakie będzie prowadzenie, gdy pojawi się śnieg i ujemne temperatury.
Bardzo dobra opona
Ciche, dobre na mokrej nawierzchni, na śliskiej jeszcze nie jeździłem.
Bardzo dobrze
Produkt zgodny z opisem, dostawa dobra i szybka, jestem bardzo zadowolona z zakupu, wrócę następnym razem. Polecam.
Nie testowałem ich jeszcze odpowiednio, ale jak tylko miałem samochód z napędem na tylne koła, opony doskonale trzymały się śniegu i lodu, nawet przetrwały głęboki śnieg bez konieczności uruchamiania napędu na 4 koła 4x4.