Nowy GT-Radial SportActive 255/40 R17 98Y XL jest zaprojektowany dla mocnych samochodów, prawidłowo przekazuje moc na podłoże, a jego guma dobrze opiera się zużyciu.
Nowy GT-Radial SportActive 255/40 R17 98Y XL jest zaprojektowany dla mocnych samochodów, prawidłowo przekazuje moc na podłoże, a jego guma dobrze opiera się zużyciu.
Dwie opcje dostawy są dostępne podczas składania zamówienia:
Dostawa pod wskazany adres: będziesz mógł przynieść swoje opony do jednego z naszych partnerów, aby przeprowadzić usługę montażu.
Dostawa do stacji montażu: partner skontaktuje się z Tobą po otrzymaniu zamówienia, aby ustalić termin spotkania i przeprowadzić usługę montażu.
Ceny partnerów są podane podczas składania zamówienia. Będziesz mógł więc wybrać najbardziej korzystną i wygodną opcję.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Opona dorównuje wielkim markom, ale kosztowała połowę mniej. Teraz jej cena drastycznie wzrosła, podobnie jak wszystko w 2022 roku z powodu inflacji i wojny Putina. Kupiłem ją w zeszłym roku i jeździłem normalnie, z dozwolonymi prędkościami na drodze. Nocą pokonywałem długie odcinki na terenach wiejskich nad ranem. Zachowanie jest dobre, ponieważ na trasie są suche fragmenty obok tych wilgotnych, znajdujących się w cieniu drzew, a opona przechodząc z suchego na mokre radzi sobie bez problemu. Obecnie bieżnik jest już na granicy i wymaga wymiany. Wczoraj mocno padało i to był pierwszy raz, kiedy wystąpiło lekkie aquaplaning. Wszystkie opony zużywają mi się maksymalnie po 10 000 km, niezależnie od marki, więc oceny w kategorii „trwałość opony” nie bierzcie pod uwagę.
Super opona
Super
Szybka wysyłka
Spodziewałem się więcej. Ogólnie rozczarowany zachowaniem i zużyciem.
Kupiłem je, oczekując osiągów ze średniej półki. Przyczepność na suchej nawierzchni jest dobra, ale na mokrej słaba. Mogą sprawdzić się w samochodzie z napędem na przednie koła, lecz nie poleciłbym ich do auta z napędem na tył, nawet o umiarkowanej mocy i momencie obrotowym. Najlżejsze wciśnięcie gazu przy wyjeździe z mokrego ronda lub wolnym pokonywaniu zakrętu powoduje, że tył od razu ucieka. Opony podobno są trwałe, więc jeśli przejadę na nich ponad 20 000 mil, warto będzie znieść tę nerwowość. Jeśli przebieg będzie mniejszy, będę bardzo rozczarowany.
Ochrona Twoich danych osobowych jest dla nas sprawą najwyższej wagi.
Przykładamy dużą wagę do poufności i bezpieczeństwa wszystkich informacji, które nam przekazujesz.
Jako jeden z naszych głównych priorytetów, wprowadziliśmy surowe środki mające na celu zapewnienie ochrony Twoich danych.
Dlatego zapraszamy Cię do zapoznania się z naszą szczegółową polityką prywatności, gdzie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zbierania, wykorzystywania i zabezpieczania Twoich danych osobowych.
Zobowiązujemy się do przestrzegania Twojej prywatności i starannego obchodzenia się z Twoimi danymi.