245/70 R17 110S M+S - Zmień

Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S M+S

Kategoria : 4x4 letnie
D D B 71 dB
3.5 /5 (10 opinia)
Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S M+S
Dunlop 245/70 R17 110S
71
Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S M+S
D D B 71 dB
magazynie

Darmowa dostawa 24 h/48 h

Cena jednolita 618,09

Cechy

Marka Dunlop
Model Grandtrek AT20
Wymiar 245/70 R17 110S
Zmodyfikuj ten wymiar
Specyfika M+S
Oznaczenia europejskie
D D B 71 dB
Kategoria
4x4 letnie
Opinia
3.5 /5 (10 opinia)

Opis

Opona Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S (M+S) jest oponą mieszankową dla pojazdów 4X4 i SUV. Jest odporna na zużycie. Chroni Cię przed ryzykiem aquaplaningu. Opona jest przeznaczona do użytku przez cały rok. Opona opracowana dla Toyota RAV4 i Nissan X-Trail może doskonale pasować do wielu innych pojazdów tego samego typu. Dane techniczne: sztywna środkowa część bieżnika, bloki w kształcie S dla lepszej przyczepności na śniegu, poprawione bezpieczeństwo dzięki czterem rowkom obwodowym dla szybkiego odprowadzania wody i lepszego odprowadzania.

opinia
Montaż

10 komentarze(-y) klenta

3.5 na 5 gwiazdek

Zużycie paliwa 4.5 /5
Wilgotna nawierzchnia 3.5 /5
Sucha nawierzchnia 4.0 /5
Komfort 4.0 /5
Jakość/Cena 4.0 /5
Stabilność 4.0 /5
Hałas 4.0 /5
Trwałość 4.0 /5

Opinie użytkowników

Informujemy, że opinie umieszczane na stronie są poddawane procedurze kontroli. Opinie są publikowane są w porządku chronologicznym.


- Droga - Normalny - 14000 km

Bardzo dobre opony


- Autostrada - Sportowy - 13000 km

Kiedy asfalt jest gorący latem, utrzymują się nawet przy prędkościach 180 km/h na autostradzie i droga hamowania jest dobra. Po zakrętach górskich włączam napęd 4x4, w innym przypadku jest źle i śliskie. Jednak przy mokrej/wilgotnej nawierzchni są katastrofalne, dosłownie niebezpieczne. Są dość twarde, co również wpływa na długą żywotność. Mam rozmiar 265/60 R18 pierwotnie zamontowany przez producenta.


- Miejscowość - Sportowy - 140000 km

Dobra opona, przebiegowiec!


- Droga - Normalny - 74000 km

74000 km z 4 oponami, które obracałem na stałym samochodzie 4x4, to mówi samo za siebie. Kupiłem znowu te same 4!


- Autostrada - Normalny - 54000 km

Bardzo dobra opona


- Droga - Normalny - 65000 km

Dobry opona, ekonomiczna w zakupie i trwała; z tym samym modelem 4x4 (pajero), lżejszy i mocniejszy, z lepszymi oponami marki robiłem tylko 40000 km zamiast 65000 z tymi.


- Droga - Ekonomiczny - 17000 km

Mój pickup ma napęd na tylną oś, a nie na przednią, a mimo to, po zaledwie 17000 km, podczas ostrożnej jazdy, trzeba wymienić obie przednie opony. Jednakże, według dilera Toyoty, który sprawdził idealne wyważenie osi przedniej, tylne opony mogą jeszcze przejechać 10-15000 km. Co za rozczarowanie! Przejdę na opony Michelin Latitude, które są ponoć bardziej wytrzymałe.


- Droga - Normalny - 30000 km

Najlepsza opona za pieniądze i bardzo niski poziom hałasu, ale nie można jej dostać u zwykłych sprzedawców opon, więc fantastycznie, że teraz mogę ją mieć od Tyreleader


- Droga - Normalny - 70000 km

Oryginalne opony, bardzo odporne, ale wymagają lekkiego nadmuchania, aby osiągnąć ten przebieg. Na mokrych powierzchniach trzeba uważać, ponieważ są bardziej śliskie od innych opon...

Oceń te opony

Aby wystawić opinię na temat Dunlop Grandtrek AT20, należy zalogować się.

LiveChat
Whatsapp Messenger