Opony samochodowe
Opony motocyklowe
Opony quadowe
Felgi stalowe
Felgi aluminiowe
Zestaw felgi + opony
Łańcuchy śniegowe
Wyważanie
Pompowanie
Narzędzia i oprzyrządowanie pomocnicze
Naprawa
Akumulatory
Oleje
Akcesoria
TPMS
Montaż - Przykręcanie
Dodatki
Przewodnik
Dostawa i montaż
Pro
Moje konto
Kontakt
Darmowa dostawa 24 h/48 h
Cena jednolita | 618,09 zł |
Cechy
Marka | Dunlop |
---|---|
Model | Grandtrek AT20 |
Wymiar |
245/70 R17 110S
Zmodyfikuj ten wymiar
|
Specyfika | M+S |
Oznaczenia europejskie |
D
D
B
71 dB
|
Kategoria |
4x4 letnie
|
Opinia |
3.5 /5
(10 opinia)
|
Opis
Opona Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S (M+S) jest oponą mieszankową dla pojazdów 4X4 i SUV. Jest odporna na zużycie. Chroni Cię przed ryzykiem aquaplaningu. Opona jest przeznaczona do użytku przez cały rok. Opona opracowana dla Toyota RAV4 i Nissan X-Trail może doskonale pasować do wielu innych pojazdów tego samego typu. Dane techniczne: sztywna środkowa część bieżnika, bloki w kształcie S dla lepszej przyczepności na śniegu, poprawione bezpieczeństwo dzięki czterem rowkom obwodowym dla szybkiego odprowadzania wody i lepszego odprowadzania.
10 komentarze(-y) klenta
3.5 na 5 gwiazdek
Zużycie paliwa | 4.5 /5 | |
Wilgotna nawierzchnia | 3.5 /5 | |
Sucha nawierzchnia | 4.0 /5 | |
Komfort | 4.0 /5 | |
Jakość/Cena | 4.0 /5 | |
Stabilność | 4.0 /5 | |
Hałas | 4.0 /5 | |
Trwałość | 4.0 /5 |
Informujemy, że opinie umieszczane na stronie są poddawane procedurze kontroli. Opinie są publikowane są w porządku chronologicznym.
- Droga - Normalny - 14000 km
Bardzo dobre opony
- Autostrada - Sportowy - 13000 km
Kiedy asfalt jest gorący latem, utrzymują się nawet przy prędkościach 180 km/h na autostradzie i droga hamowania jest dobra. Po zakrętach górskich włączam napęd 4x4, w innym przypadku jest źle i śliskie. Jednak przy mokrej/wilgotnej nawierzchni są katastrofalne, dosłownie niebezpieczne. Są dość twarde, co również wpływa na długą żywotność. Mam rozmiar 265/60 R18 pierwotnie zamontowany przez producenta.
- Miejscowość - Sportowy - 140000 km
Dobra opona, przebiegowiec!
- Droga - Normalny - 74000 km
74000 km z 4 oponami, które obracałem na stałym samochodzie 4x4, to mówi samo za siebie. Kupiłem znowu te same 4!
- Autostrada - Normalny - 54000 km
Bardzo dobra opona
- Droga - Normalny - 65000 km
Dobry opona, ekonomiczna w zakupie i trwała; z tym samym modelem 4x4 (pajero), lżejszy i mocniejszy, z lepszymi oponami marki robiłem tylko 40000 km zamiast 65000 z tymi.
- Droga - Ekonomiczny - 17000 km
Mój pickup ma napęd na tylną oś, a nie na przednią, a mimo to, po zaledwie 17000 km, podczas ostrożnej jazdy, trzeba wymienić obie przednie opony. Jednakże, według dilera Toyoty, który sprawdził idealne wyważenie osi przedniej, tylne opony mogą jeszcze przejechać 10-15000 km. Co za rozczarowanie! Przejdę na opony Michelin Latitude, które są ponoć bardziej wytrzymałe.
- Droga - Normalny - 30000 km
Najlepsza opona za pieniądze i bardzo niski poziom hałasu, ale nie można jej dostać u zwykłych sprzedawców opon, więc fantastycznie, że teraz mogę ją mieć od Tyreleader
- Droga - Normalny - 70000 km
Oryginalne opony, bardzo odporne, ale wymagają lekkiego nadmuchania, aby osiągnąć ten przebieg. Na mokrych powierzchniach trzeba uważać, ponieważ są bardziej śliskie od innych opon...
Aby wystawić opinię na temat Dunlop Grandtrek AT20, należy zalogować się.