Michelin Tracker to opona motocyklowa zaprojektowana do amatorskiego motocrossu na wszelkiego rodzaju terenach.
Wszechstronne zastosowanie, odpowiednie również dla kierowców-amatorów dzięki homologacji drogowej. Optymalny stosunek jakości do ceny.
Michelin Tracker to opona motocyklowa zaprojektowana do amatorskiego motocrossu na wszelkiego rodzaju terenach.
Wszechstronne zastosowanie, odpowiednie również dla kierowców-amatorów dzięki homologacji drogowej. Optymalny stosunek jakości do ceny.
Dwie opcje dostawy są dostępne podczas składania zamówienia:
Dostawa pod wskazany adres: będziesz mógł przynieść swoje opony do jednego z naszych partnerów, aby przeprowadzić usługę montażu.
Dostawa do stacji montażu: partner skontaktuje się z Tobą po otrzymaniu zamówienia, aby ustalić termin spotkania i przeprowadzić usługę montażu.
Ceny partnerów są podane podczas składania zamówienia. Będziesz mógł więc wybrać najbardziej korzystną i wygodną opcję.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Szybka dostawa, dobry stosunek jakości do ceny
Wszystko idealnie jak zawsze.
Świetna opona do jazdy w terenie, dobrze radzi sobie na kamieniu, żwirze i piasku. Na suchym asfalcie trzeba uważać, to w końcu prawdziwe opony z kostką. Klocki dość szybko ścierają się na kamieniu i na drodze.
Świetnie, precyzyjnie, nawet bardzo szybka dostawa Uczciwe ceny Polecam Bardzo dziękuję
W piasku lub błocie te opony są świetne, zwłaszcza w tej cenie. Jednak na mokrej nawierzchni mają bardzo małą przyczepność. Przejechałem na nich około 7 000 km po TET-cie z Polski do Estonii i z powrotem, i teraz są zużyte mniej więcej w połowie, więc doskonała trwałość jak na oponę crossową.
Jeździłem Trackerem zarówno z tyłu, jak i z przodu. 90% żwiru i miększych nawierzchni, błoto itp. Bardzo dobrze na tych nawierzchniach. Na asfalcie oczywiście znacznie gorzej, trzeba to traktować jako transport po asfalcie i ostrożnie brać zakręty. Opona jest miękka i nie daje pewności w zakrętach na asfalcie, ale to się zwraca na żwirze i terenie. Tylna opona wytrzymała 1500 km, 6 dni na TET. Teraz centralne wypustki są na 50% i tym samym skończone (dla mnie). Przednia opona trzyma się jeszcze dobrze na kilka tylnych opon, myślę.
Doskonały produkt
Bardzo dobra opona z dużą przyczepnością w terenie. Hałas toczenia na asfalcie staje się dość głośny, gdy bieżnik zużyje się do około połowy. Poleciłbym ją w każdej chwili i kupił ponownie.
Bardzo miękka opona. Przyczepia się do każdego terenu: suchego, mokrego, kamienistego... Wadą jest jej stosunkowo krótka żywotność. Na drodze bardzo dobrze trzyma się asfaltu. Ma tendencję do powodowania kołysania motocykla od 90 km/h. Duży uciążliwy punkt: generuje straszny hałas na drodze. Nosić zatyczki do uszu. Ale ta wada wynika naturalnie z faktu, że nie jest przeznaczona do użytku na asfalcie. Nawet jeśli jest homologowana.
Po 300 km widać zużycie; przy połączeniu jazdy szosowej i terenowej spodziewam się maksymalnie 1 000 km.
Ochrona Twoich danych osobowych jest dla nas sprawą najwyższej wagi.
Przykładamy dużą wagę do poufności i bezpieczeństwa wszystkich informacji, które nam przekazujesz.
Jako jeden z naszych głównych priorytetów, wprowadziliśmy surowe środki mające na celu zapewnienie ochrony Twoich danych.
Dlatego zapraszamy Cię do zapoznania się z naszą szczegółową polityką prywatności, gdzie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zbierania, wykorzystywania i zabezpieczania Twoich danych osobowych.
Zobowiązujemy się do przestrzegania Twojej prywatności i starannego obchodzenia się z Twoimi danymi.