Opony samochodowe
Opony motocyklowe
Opony quadowe
Felgi stalowe
Felgi aluminiowe
Zestaw felgi + opony
Łańcuchy śniegowe
Wyważanie
Pompowanie
Narzędzia i oprzyrządowanie pomocnicze
Naprawa
Akumulatory
Oleje
Akcesoria
TPMS
Montaż - Przykręcanie
Dodatki
Przewodnik
Dostawa i montaż
Pro
Moje konto
Kontakt
Darmowa dostawa 48 h/72 h
Cena jednolita | 535,19 zł |
Cechy
Marka | Bridgestone |
---|---|
Model | Battlax Sport Touring T32 GT |
Wymiar |
120/70 ZR17 58W
Zmodyfikuj ten wymiar
|
Specyfika | Przednia |
Oznaczenia europejskie |
B
B
A
68 dB
|
Kategoria |
Do jazdy na szosie / Sportowe
|
Opinia |
4.5 /5
(27 opinia)
|
Opis
Opona Bridgestone Battlax Sport Touring T32 GT należy do nowej gamy opon specjalnie opracowanych dla ciężkich i średnich motocykli turystycznych. Wykorzystując nowoczesną technologię Pulse Groove, zapewnia doskonałą przyczepność i wysoką wydajność na mokrej nawierzchni.
Oferując o 13% większą powierzchnię styku z tyłu oraz o 7% krótszy dystans hamowania w warunkach mokrych w porównaniu do swojego poprzednika, jej żywotność również wzrasta o 10%.
27 komentarze(-y) klenta
4.5 na 5 gwiazdek
Trwałość | 3.5 /5 | |
Wilgotna nawierzchnia | 3.5 /5 | |
Sucha nawierzchnia | 4.5 /5 | |
Komfort | 4.5 /5 | |
Jakość/Cena | 4.0 /5 | |
Stabilność | 4.5 /5 | |
Hałas | 4.5 /5 | |
Czas grzania | 4.5 /5 |
Informujemy, że opinie umieszczane na stronie są poddawane procedurze kontroli. Opinie są publikowane są w porządku chronologicznym.
- Górskie - Sportowy - 6100 km
Jedziemy dość sportowo z grupą ludzi. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że wszyscy mamy motocykle turystyczne. Tak, korzystamy z podpórki i pełnej opony. Płaskie miejsca nie są dla nas, ponieważ prawie wszystko jeździmy w pagórkowatym i górzystym terenie. Jeżdżę Bridgestone przez 5 lat z 4-5 zestawami rocznie. I będę kontynuował. T32 jest nieco bardziej słyszalny niż T31. Zużycie jest takie samo. Na mokrej nawierzchni jest nieco przyjemniejszy.
- Górskie - Sportowy - 11000 km
Jeździłem na wielu oponach GT, większość z nich zaczęła się po krótkim czasie czuć „gąbczaste” w zakrętach. T32GT, zarówno z przodu, jak i z tyłu, pozostaje stabilny, nawet w tzw. „strefie strachu”. Znowu kupię opony od firmy Reifenleader. Od zamówienia do dostawy wszystko przebiegło bez problemów.
- Droga - Sportowy - 4000 km
Bardzo dobry opona na suchych drogach Opona, która niekoniecznie budzi zaufanie na mokrej drodze Nie kupiłbym ponownie, ponieważ mają za mało kilometrów
- Górskie - Normalny
Dobry stosunek jakości do ceny
- Droga - Normalny - 18000 km
Bardzo dobra jakość
- Droga - Normalny - 52600 km
Pozostanę przy Bridgestone!
- Droga - Normalny - 150000 km
Fantastyczne opony do Yamahy FJR, są one ewolucją 023, które były pierwotnym wyposażeniem mojej pierwszej FJR. Nie są to opony, które pokonują najwięcej kilometrów, ale różnica jest znikoma w porównaniu z przyczepnością w prawie wszystkich warunkach.
- Droga - Sportowy - 13000 km
Bardzo dobry opona, która daje Ci pewność na sucho i mokro, żeby robić wszystko. Sam założyłem t32 gt. Niektórzy z Was jeżdżą na niej 20000 km, ale ja zawsze jeździłem motocyklami wyścigowymi i teraz chciałem wygodniej dojeżdżać do pracy, ale dlatego jeżdżę fjr jak wyścigowiec. Osiągnięcie podparcia stopy na ziemi jest proste i jazda na "obrzydliwym skraju" z oponą nie stanowi problemu. Bardzo dobra przyczepność i dlatego bardzo niezawodny i stabilny w zakrętach itp.
- Autostrada - Normalny - 22000 km
Dużo autostrady na dojazd 130 km dziennie. Czyli około 35 000 km rocznie. Wszystkie holenderskie pory roku również są dobre w (trochę) śniegu. Przyspieszenie z kontrolą trakcji włączoną. 22 000 km na T32 GT. Około taka sama liczba kilometrów na T31 GT. Przednia opona T32 GT i nie GT oboje około 20 000 km. Oczywiście zużywają się. Nie usłyszysz mnie narzekać.
- Górskie - Sportowy
Dotąd najlepsza opona do mojej Pan ST1300A. Pierwsze doświadczenie z Bandenleader, bardzo pozytywne. Dostawa na czas, cena - jakość, *****. W tym czasie idealne jest oszczędzanie kosztów!
Aby wystawić opinię na temat Bridgestone Battlax Sport Touring T32 GT, należy zalogować się.