DCO-MAX wykorzystuje wzór bieżnika zaprojektowany w celu ograniczenia hałasu i zwiększenia komfortu, integrując jednocześnie kilka elementów poprawiających stabilność, precyzję prowadzenia oraz odprowadzanie wody. Cztery szerokie rowki wzdłużne zapewniają szybkie odprowadzanie wody dla pewniejszego prowadzenia na mokrej nawierzchni. Ciągłe bloki barkowe zwiększają stabilność zarówno na prostej, jak i w zakrętach, a wzajemnie połączona struktura wzmacnia sztywność, zapewniając bardziej precyzyjną kontrolę. Zamknięte rowki poprzeczne na obrzeżu ograniczają przenoszenie hałasu, a teksturowane dno rowka minimalizuje rezonanse. Zmienny rozstaw klocków rozprasza dźwięki toczenia, oferując cichszą jazdę. Przesunięte rozmieszczenie rowków barkowych dodatkowo zmniejsza zakłócenia akustyczne, a odpowiednio dobrany kąt barków optymalizuje powierzchnię kontaktu, utrzymując stałe osiągi przez cały okres użytkowania opony.