Pirelli Scorpion Winter 245/45 R21 104V (XL, 3PMSF, NCS) przeznaczona jest dla kierowców SUV-ów, którzy oczekują wysokich osiągów w sezonie letnim. Jest w wyposażeniu wielu SUV-ów o wysokich osiągach. Zwrotność została maksymalnie ulepszona, zredukowano drogę hamowania, a użytkownikom zagwarantowana jest także stabilność przy wysokich prędkościach. Scorpion Winter 245/45 R21 104V (XL, 3PMSF, NCS) to owoc ścisłej współpracy między takimi konstruktorami, jak Pirelli, AMG, Audi, BMW, Land Rover, Mercedes i Porsche. W porównaniu do innych opon z tej półki jej droga hamowania jest o 10% krótsza, a trakcja – o 9% większa.
Opis
Pirelli Scorpion Winter 245/45 R21 104V (XL, 3PMSF, NCS) przeznaczona jest dla kierowców SUV-ów, którzy oczekują wysokich osiągów w sezonie letnim. Jest w wyposażeniu wielu SUV-ów o wysokich osiągach. Zwrotność została maksymalnie ulepszona, zredukowano drogę hamowania, a użytkownikom zagwarantowana jest także stabilność przy wysokich prędkościach. Scorpion Winter 245/45 R21 104V (XL, 3PMSF, NCS) to owoc ścisłej współpracy między takimi konstruktorami, jak Pirelli, AMG, Audi, BMW, Land Rover, Mercedes i Porsche. W porównaniu do innych opon z tej półki jej droga hamowania jest o 10% krótsza, a trakcja – o 9% większa.
Opis
opinia
Łańcuchy śniegowe
Montaż
Rysunek bieżnika kierunkowego i symetrycznego z blokami o zmiennej geometrii i specyficznym układzie lameli
We wszystkich warunkach zimowej jazdy poprawiono przyczepność na powierzchni śniegu i skrócono drogę hamowania.
Poprawa trakcji i siły bocznej podczas skręcania, slalomu i zmiany pasa ruchu.
Rowki podłużne: wersja z dwoma i czterema rowkami
Zapewnia doskonałą przyczepność oraz optymalne właściwości hamowania na mokrej nawierzchni.
Nowa geometria profilu
Doskonała przyczepność na suchym podłożu.
Nowa rzeźba z innowacyjnych materiałów
Zapewnia maksymalną przyczepność na mokrych drogach i śniegu oraz zmniejsza koszty paliwa.
System Redukcji Hałasu Pirelli™ (PNCS)
System Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS) pozwala na zmniejszenie hałasu generowanego przez opony podczas kontaktu z drogą. Hałas toczenia obejmuje wszystkie wibracje emitowane w strukturze, które rozprzestrzeniają się w pojeździe. System Pirelli Noise Cancelling System™ pozwala na zwiększenie komfortu kierowcy poprzez minimalizację tego hałasu toczenia.
Te wibracje są dosłownie pochłaniane przez opatentowaną piankę Pirelli, co minimalizuje hałas docierający do wnętrza pojazdu, zapewniając lepszy komfort w porównaniu z tradycyjnymi oponami.
Dzięki Pirelli Noise Cancelling System™, emitowane są o dwa do trzech decybeli mniej, co oznacza co najmniej dwa razy mniej hałasu wewnątrz pojazdu.
128 komentarze(-y) klenta
4.0 na 5 gwiazdek
Zużycie paliwa
3.5 /5
Wilgotna nawierzchnia
4.5 /5
Sucha nawierzchnia
4.5 /5
Komfort
4.0 /5
Jakość/Cena
4.0 /5
Stabilność
4.0 /5
Hałas
4.0 /5
Trwałość
3.5 /5
Zużycie paliwa
3.5 /5
Wilgotna nawierzchnia
4.5 /5
Sucha nawierzchnia
4.5 /5
Komfort
4.0 /5
Jakość/Cena
4.0 /5
Stabilność
4.0 /5
Hałas
4.0 /5
Trwałość
3.5 /5
Opinie użytkowników
Informujemy, że opinie umieszczane na stronie są poddawane procedurze kontroli. Opinie są publikowane są w porządku chronologicznym.
- Górskie
- Ekonomiczny
- 1000 km
Nowa opona była już ciszej od mojej starej opony zimowej. Dobre zużycie paliwa. Ogólnie pozytywne doświadczenie. Nie ślizgała się, dobrze przylegała do wielu nawierzchni drogowych!
- Droga
- Sportowy
- 15000 km
Bardzo zadowolony
- Droga
- Normalny
- 1500 km
Wszystko w porządku. Cichy. Oszczędza paliwo w porównaniu z Nokian WR4
- Górskie
- Normalny
- 1200 km
Doskonała relacja jakości do ceny
- Droga
- Normalny
Bardzo dobre opony. Absolutna płynność jazdy i dobra przyczepność.
- Autostrada
- Sportowy
Super! Super dla Audi SQ5
- Autostrada
- Normalny
- 90000 km
Dostawa była na czas i idealna. Opony są bardzo dobre.