185/60 R15 88T XL, 3PMSF - Zmień

Nokian WR D4 185/60 R15 88T XL, 3PMSF

Kategoria : Osobowe zimowe
C B A 68 dB
4.0 /5 (429 opinia)
Nokian WR D4 185/60 R15 88T XL, 3PMSF
Nokian 185/60 R15 88T XL
68
Nokian WR D4 185/60 R15 88T XL, 3PMSF
C B A 68 dB
magazynie

Darmowa dostawa od 72 h

Cena jednolita 550,09

Cechy

Marka Nokian
Model WR D4
Wymiar 185/60 R15 88T
Zmodyfikuj ten wymiar
Specyfika XL, 3PMSF
Oznaczenia europejskie
C B A 68 dB
Kategoria
Osobowe zimowe
Opinia
4.0 /5 (429 opinia)

Opis

Opona Nokian WR D4 185/60 R15 88T (XL, 3PMSF) jest punktem odniesienia w kategorii opon zimowych. W niektórych rozmiarach otrzymała ocenę A za przyczepność na mokrej nawierzchni. Jest to osiągnięcie dla opony zimowej.

Opis
opinia
Montaż

Technologia Cichej Ścianki Bocznej

Technologia Cichej Ścianki Bocznej
Technologia Silent Sidewall Technology to system skoncentrowany na określonym obszarze boku opony, który pozwala na tłumienie wibracji i dźwięków emitowanych przez bieżnik w kontakcie z podłożem. Ta technologia zatem minimalizuje hałas, co sprawia, że jazda jest o wiele przyjemniejsza.

TWIN TRAC SILICA

TWIN TRAC SILICA
Nokian Twin Trac Silica to mieszanka gumy składająca się oczywiście z naturalnej gumy, ale także z krzemionki i oleju z rzepaku. Oryginalne rozmieszczenie cząstek zapewnia oponie optymalną przyczepność na śniegu i w deszczu. Ten nowatorski, awangardowy mix doskonali również stabilność jazdy oraz reakcję na zużycie opony. Jakość i ilość użytych materiałów zachowują dla opony jej wspaniałe osiągi w zimowym uchwycie, nawet przy intensywnej zmianie temperatury lub po bardzo wielu kilometrach. Zużycie pojazdu jest natomiast znacznie zmniejszone dzięki drastycznemu obniżeniu oporu toczenia.

DOKŁADNOŚĆ STEROWANIA

DOKŁADNOŚĆ STEROWANIA
Istotna i solidna rowka centralna zdobi środkową część opony. Jej lamelki nie pokrywają całej szerokości, co skutkuje zwiększeniem precyzji i wzmacnia kontrolę nad sterownością.

WYDAJNE OPONY NA ŚNIEG

WYDAJNE OPONY NA ŚNIEG
Po obu stronach żeberka centralnego, bloki gumy wykazują dużą gęstość rzeźb, co druga lamela utrzymuje się na przemian po lewej, a potem po prawej stronie. Grupowane po trzy, płytki są wyposażone w wzmocnienia na dnie rowków. Te "Wsparcia do obsługi" zapewniają zwiększoną manewrowość.

SLUSH BLOWER

SLUSH BLOWER
Nachylenie tylnej krawędzi gumowych bloków jest zaprojektowane do maksymalnego odprowadzania wody i błota z rowków.

KOMPRESOR DO OBITEJ ŚNIEGIEM

KOMPRESOR DO OBITEJ ŚNIEGIEM
Nieregularne skosy na ścianach bloków barkowych łączą się z powierzchnią ziemi, umożliwiając poprawę przyczepności zarówno na zakrętach, jak i w głębokim śniegu.

SZTYWNE KOSTKI ZWIĘKSZAJĄCE MANEWROWOŚĆ

SZTYWNE KOSTKI ZWIĘKSZAJĄCE MANEWROWOŚĆ
Blokowe gumy Stiff Handling Blocks mają imponujące rzeźby, które optymalizują przyczepność, a następnie zwężają się w kierunku ramienia. W ten sposób zwiększa się przyczepność na śnieżnych drogach i precyzja prowadzenia. Potężny aktywator rzeźby umieszczony jest w środku bloków ramienia. Pozwala to maksymalizować działanie tych kostek podczas faz przyspieszania i zwalniania, czyli kiedy niezbędne jest poleganie na niezawodnej przyczepności.

ROWKI POLEROWANE

ROWKI POLEROWANE
Gładkie rowki poprawiają odprowadzanie wody w postaci śniegu lub błota.

OPTYMALIZOWANE OPONY NOKIAN

OPTYMALIZOWANE OPONY NOKIAN
Zdumiewające właściwości przyczepności i sterowności opony są możliwe, ponieważ każdy z bloków, jak i każda z lameli wzorów, ma specyficzną formę i dobrze zdefiniowaną funkcję.

DSI I WSKAŹNIKI WSI

DSI I WSKAŹNIKI WSI
Jazda w warunkach zimowych wymaga wysokiej jakości opon, aby odbywać się w pełnym bezpieczeństwie. Wskaźnik Bezpieczeństwa Jazdy to wskaźnik zużycia znajdujący się na bieżniku. Jest to owoc badań Nokian Tyres, który zwiększa bezpieczeństwo podczas zimowego sezonu. Z kolei Winter Safety Indicator, czyli WSI, którego symbolem jest płatek śniegu, to wskaźnik bezpieczeństwa zimowego. Cyfry zdobiące środkową część opony oznaczają głębokość głównego rowka, która jest wyrażona w milimetrach. Stopniowe zużycie opony powoduje stopniowe znikanie cyfr. WSI natomiast nie znika, dopóki głębokość bieżnika nie osiągnie 4mm, ale kiedy płatek śniegu staje się niewidoczny, konieczne jest niezwłoczne zakupienie nowych opon śnieżnych, aby zapewnić bezpieczeństwo na drodze.
LiveChat
Whatsapp Messenger