175/60 R16 82H Suzuki - Zmień

Bridgestone Ecopia EP150 175/60 R16 82H Suzuki

Kategoria : Osobowe letnie
C B B 69 dB
4.0 /5 (51 opinia)
Bridgestone Ecopia EP150 175/60 R16 82H Suzuki
Bridgestone 175/60 R16 82H
69
Bridgestone Ecopia EP150 175/60 R16 82H Suzuki
C B B 69 dB
magazynie

Darmowa dostawa 24 h/48 h

Cena jednolita 398,38

Cechy

Marka Bridgestone
Model Ecopia EP150
Wymiar 175/60 R16 82H
Zmodyfikuj ten wymiar
Specyfika Suzuki
Oznaczenia europejskie
C B B 69 dB
Kategoria
Osobowe letnie
Opinia
4.0 /5 (51 opinia)

Opis

Bridgestone Ecopia EP150 175/60 R16 82H (Suzuki) redukuje opór toczenia, co pozwoli Ci zaoszczędzić paliwo. Jest przeznaczony do samochodów osobowych średniej wielkości. Ceniony jest za niski poziom hałasu.

Opis
opinia
Montaż

ROWKI BLOKOWE POD WYSOKIM KĄTEM

ROWKI BLOKOWE POD WYSOKIM KĄTEM
Poprawiona odporność na aquaplaning dzięki lepszemu odprowadzaniu nadmiaru wody z żeber do głównych rowków. Duży kąt bieżników powoduje maksymalną siłę hamowania, zwiększoną powierzchnię kontaktu oraz zmniejszenie hałasu struktury.

CICHE KOSTKI ACS

CICHE KOSTKI ACS
Emisja hałasu jest znacznie tłumiona przez strukturę wypukłych kostek wyznaczających adaptacyjną powierzchnię kontaktu (ACS), minimalizującą przemieszczenie powietrza między kostkami.

TECHNOLOGIA NANOPRO-TECH™

TECHNOLOGIA NANOPRO-TECH™
Innowacyjna technologia NanoPro-Tech™ firmy Bridgestone minimalizuje opór toczenia, jednocześnie zachowując energię dzięki kontroli nad relacjami między różnymi składnikami gumy.

LEKKA KONSTRUKCJA

LEKKA KONSTRUKCJA
Dążenie do maksymalnej lekkości struktury opony poprzez użycie innowacyjnych materiałów na pas oraz nowoczesnych technologii, aby uzyskać mniejszą wagę ogólną.

3D OBWODOWE ŻEBRA

3D OBWODOWE ŻEBRA
Blokady na barkach połączone ze sobą przez rowki 3D, zapewniające lepszą sztywność, co oznacza poprawę prowadzenia, większą odporność na zmiany oraz emisje dźwiękowe.

CENTRALNE BLOKI Z ŻEBRAMI

CENTRALNE BLOKI Z ŻEBRAMI
Subtelne żebra zapewniają połączenie między blokami a gwarantują bardziej równomiernie rozłożony nacisk kontaktowy. Skutkuje to zwiększeniem mocy hamowania oraz zwiększoną przyczepnością na mokrej nawierzchni.
LiveChat
Whatsapp Messenger