Opony samochodowe
Opony motocyklowe
Opony quadowe
Felgi stalowe
Felgi aluminiowe
Zestaw felgi + opony
Łańcuchy śniegowe
Wyważanie
Pompowanie
Narzędzia i oprzyrządowanie pomocnicze
Naprawa
Akumulatory
Oleje
Akcesoria
TPMS
Montaż - Przykręcanie
Dodatki
Przewodnik
Dostawa i montaż
Pro
Moje konto
Kontakt
Od | 623,39 zł |
4 /5 (56 opinia) |
|
Zobacz wymiary | |
Darmowa dostawa Najlepsza cena Dostępna ilość |
Wprowadzony na rynek w styczniu 2022 roku, ContiRoadAttack 4 od Continental to nowy przedstawiciel gamy Hyper Touring od Continental, opona pomiędzy turystyczną a sportową. Posiada wszystkie zdolności do utrzymania trasy, stabilności, bezpieczeństwa, trwałości i komfortu, połączone z mieszanką gumy zwykle zarezerwowaną dla motocykli o dużej mocy.
ContiRoadAttack 4 jest niezawodny w każdych warunkach. Technologia Continental TractionSkin pozwala oponie na osiągnięcie wysokiej wydajności już od pierwszych kilometrów (nie jest wymagane docieranie). Końcówki bieżnika są typu slick, co gwarantuje precyzję i przyczepność nawet przy najbardziej zamkniętych kątach w zakręcie (technologia GripLimitFeedback). Centralna część, twardsza i bardziej wytrzymała, zapewnia długowieczność opony (technologia MultiGrip), kontrola temperatury również sprzyja równomiernemu zużyciu. Przyczepność jest więcej niż zadowalająca na mokrych nawierzchniach (technologia RainGrip). Użytkownicy doceniają również jego dużą zwrotność i agilność.
Wprowadzony na rynek w styczniu 2022 roku, ContiRoadAttack 4 od Continental to nowy przedstawiciel gamy Hyper Touring od Continental, opona pomiędzy turystyczną a sportową. Posiada wszystkie zdolności do utrzymania trasy, stabilności, bezpieczeństwa, trwałości i komfortu, połączone z mieszanką gumy zwykle zarezerwowaną dla motocykli o dużej mocy.
ContiRoadAttack 4 jest niezawodny w każdych warunkach. Technologia Continental TractionSkin pozwala oponie na osiągnięcie wysokiej wydajności już od pierwszych kilometrów (nie jest wymagane docieranie). Końcówki bieżnika są typu slick, co gwarantuje precyzję i przyczepność nawet przy najbardziej zamkniętych kątach w zakręcie (technologia GripLimitFeedback). Centralna część, twardsza i bardziej wytrzymała, zapewnia długowieczność opony (technologia MultiGrip), kontrola temperatury również sprzyja równomiernemu zużyciu. Przyczepność jest więcej niż zadowalająca na mokrych nawierzchniach (technologia RainGrip). Użytkownicy doceniają również jego dużą zwrotność i agilność.