Opony samochodowe
Opony motocyklowe
Opony quadowe
Felgi stalowe
Felgi aluminiowe
Zestaw felgi + opony
Łańcuchy śniegowe
Wyważanie
Pompowanie
Narzędzia i oprzyrządowanie pomocnicze
Naprawa
Akumulatory
Oleje
Akcesoria
TPMS
Montaż - Przykręcanie
Dodatki
Przewodnik
Dostawa i montaż
Pro
Moje konto
Kontakt
Jak tylko zamówienie zostanie złożone i zarejestrowane w naszym systemie, otrzymasz mail z potwierdzeniem z następującymi informacjami:
Możesz zatem upewnić się, że szczegóły zamówienia są poprawne, a w razie pomyłki skontaktować się z nami.
W tym celu przejdź do "moje konto", "Kontakt".
Doradca OponyLider odpowie mailowo.
Jak tylko otrzymamy Twoją płatność:
Abyś otrzymał zamówienie jak najszybciej.
Jeśli w mailu z potwierdzeniem zamówienia zauważysz błąd, zalecamy kontakt poprzez zakładkę "kontakt" na Twoim koncie klienta.
Nasz serwis klienta zapozna się ze zmianami do wprowadzenia.
To pozwoli uniknięcia wysłania opon:
Możliwa będzie:
Po wysłaniu opon niestety nie będziemy mogli wprowadzić już modyfikacji.
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz anulować zamówienie, prosimy o kontakt poprzez naszą stronę internetową, z poziomu Twojego konta "Kontakt".
To pozwoli nam na zapoznanie się z Twoją wiadomością oraz na reakcję z naszej strony, zanim wyślemy zamówienie.
Jeśli Twoje opony zostały dostarczone i z powodu pomyłki w rozmiarze czy wyborze chcesz je zwrócić, prosimy o dokonanie tego z poziomu naszej strony, przechodząc do zakładki "moje konto".
Będziemy mogli zapoznać się z Twoim zwrotem i poczynić stosowne kroki.
Każde złożone zamówienie otrzymuje numer, który umożliwia jego identyfikację w historii zamowień.
Numer ten jest bardzo ważny. Poprosimy Cię o niego, przy każdym kontakcie z nami.